تک دیک

واژه نامه و مجله آموزشی کامپیوتر و فناوری

تلفن ثابت اینترنتی نواتل با کلی امکانات بر روی گوشی هوشمند

با گسترش اینترنت و فضای ابری تقریبا همه چیز به‌صورت اینترنتی درآمده است و اطلاعات در فضای ابری ثبت و نگهداری می‌شود. در میان تکنولوژی‌های موجود تلفن ثابت هم از این امر مستثنی نبوده است و تلفن‌های ثابت اینترنتی یا ابری وارد بازار شدند و با توجه به قابلیت ها و امکاناتی که به کاربر می دهند خیلی سریع به بازار کسب و کارهای جهان رخنه کردند.

در ایران هم به‌همت شرکت دانش بنیان ” شبکه گستران آریا سامانه ” از سال 1399 تلفن های ثابت اینترنتی (ابری) و مرکز تلفن ابری با برند “نواتل” وارد بازار گردید و مورد استقبال کسب و کارها قرار گرفت .

نواتل نخستین UCaaS (سرویس ارتباط یکپارچه ابری برای کسب و کارها) در ایران است.

در این مطلب قصد داریم به معرفی تلفن ثابت اینترنتی نواتل بپردازیم و امکانات این تکنولوژی جدید را بررسی کنیم.

سرویس تلفن ثابت اینترنتی نواتل در کسب‌وکارهایی که نیاز به فروش بیشتر دارند و قصد دارند که خدمات خوبی به مشتریان خود بدهند کارایی بیشتری دارد. این کسب و کارها با فروش بیشتر و ارائه خدمات بهتر به مشتریان، می‌توانند پول بیشتری به دست بیاورند. طبق قاعده فروش، لازم است که مشتری به واحد فروش ان کسب‌وکار زنگ بزند. تلفن ثابت اینترنتی نواتل با یک منشی گویا پاسخگوی مشتری خواهد بود و داخلی ها را به او معرفی می‌کند، سپس مشتری داخلی خود را انتخاب کرده و به فرد مورد نظر وصل خواهد شد و آن فرد هر کجا که باشد پاسخ خواهد دارد.

هرکجا باشد؟!

بله، چون تلفن ثابت اینترنتی نواتل نیازی به سیم کشی مخابراتی ندارد و بر روی گوشی هوشمند، تبلت و یا کامپیوتر قابل پاسخگویی است.

همان‌طور که این خطوط نیازی به سیم کشی مخابراتی ندارند وابستگی دیگری دارند که اینترنت است.

ویژگی‌های تلفن ثابت اینترنتی نواتل

  • شماره تلفن ثابت اینترنتی نواتل ، شماره هشت رقمی و با پیش شماره 9169 است که بدون نیاز به سیم‌کشی و تجهیزات مخابراتی، با استفاده از بستر اینترنت، در کل ایران قابل استفاده است.
  • تلفن ثابت اینترنتی نواتل ، مالکیت دارد و طی مراحلی در سازمان تنظیم مقررات، سند به‌نام شخص یا شرکت می‌شود.
  • تعرفه تماس در تلفن ثابت اینترنتی نواتل ، از تعرفه مخابراتی حدود 30% ارزانتر است.

برای اطلاع از تعرفه‌های مرتبط از سایت Navatel.ir دیدن کنید.

  • تماس در تلفن ثابت اینترنتی نواتل دو طرفه است. بدین صورت که امکان تماس خروجی و ورودی وجود دارد.
  • در تلفن ثابت اینترنتی تماس به‌صورت مستقیم است و امکان دایورت وجود دارد.
  • در تلفن ثابت اینترنتی نواتل قابلیت داشتن یک شماره اختصاصی روی تلفن همراه بدون نیاز به سیم‌کارت وجود دارد، درواقع بهره‌گیری از ویژگی‌های یک تلفن ثابت روی تلفن همراه است.

شماره تلفن ثابت اینترنتی نواتل یک شماره معمولی است و می‌تواند مشابه شماره‌های معمولی از خارج کشور با آن تماس گرفته شود ولی در سیستم تلفن اینترنتی دو صفر تماس خارج کشور محدود شده است و امکان برقراری تماس با خارج کشور مقدور نیست.

خط‌ تلفن ثابت اینترنتی نواتل به‌صورت پیش‌فرض روی شماره موبایل دایورت شده است و در صورتی که اینترنت نداشته باشید با کسر هزینه، تماس به موبایل انتقال می‌یابد. البته در صورتی که اینترنت داشته باشید می‌توانید به‌صورت مستقیم تماس دو طرفه برقرار کنید. برای تماس به بیرون الزاما باید اینترنت داشته باشید و از نرم‌افزار نواتل استفاده کنید. نواتل قابل نصب بر روی سیستم عامل های اندروید، ویندوز و ای او اس است و در آن واحد می‌توان بر روی چند دستگاه نصب کرد.

کارشناسان پشتیبانی تلفن ثابت اینترنتی نواتل هم به صورت 24 ساعت در تمام روزهای هفته پاسخگوی همراهان نواتل هستند.

تلفن ثابت اینترنتی نواتل با کلی امکانات بر روی گوشی هوشمند

امکانات تلفن ثابت اینترنتی نواتل

  • تلفن گویا
  • ضبط تماس
  • انتقال تماس روی شماره ثابت و موبایل
  • گزارش گیری تماس
  • تماس دو طرفه
  • قابلیت جا به جایی در ایران
  • صف تماس
  • تماس هم‌زمان
  • تماس رایگان داخلی ها
  • و . . .

همه این امکانات و یکسری امکانات دیگر در داشبورد مدیریتی نواتل در اختیار مدیریت کسب و کار قرار می‌گیرد. در داشبورد مدیریتی نواتل امکان اعمال تنظیمات مورد نیاز بر روی مرکز تلفن، دسترسی به نمودارها و گزارشات به صورت لحظه ای، مدیریت تماس های ورودی و خروجی، اضافه کردن منشی گویا، امکان ایجاد صف، صندوق صوتی، مانیتورینگ زنده تماس و قابلیت استفاده از ده‌ها امکانات دیگر را خواهید داشت.

خیلی خلاصه می‌توان گفت: با تلفن ثابت اینترنتی نواتل، شما و همکاران‌تان هر کجا که هستید می‌توانید پاسخگوی تماس ها باشید و مدیر کسب و کار از هر جا و در هر زمان امکان کنترل و بررسی تماس ها را در کل مجموعه دارد.

در یک کلمه وقتی شما در همه‌ جا شماره تلفن شرکت خود را با تلفن ثابت اینترنتی نواتل داشته باشید، هم در وقت شما و هم در هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌شود و همچنین زمانی‌که شما به مشتریانتان پشتیبانی می‌دهید و همیشه دردسترس هستید، مشتریان از شما راضی‌تر هستند.

برای خرید تلفن ثابت اینترنتی نواتل نیاز به مراجعه به مرکز مخابراتی و طی کردن فرایند وقت گیر و انتظار برای سیم کشی و برقراری خط تلفن ثابت را ندارید. هر شخص حقیقی یا حقوقی در هر کجای ایران می‌تواند برای خرید و مالکیت تلفن ثابت اینترنتی نواتل اقدام کند. نکته جالب این است که دیگر حضور شما در یک شهر یا استان ملاک نیست و مثلا می‌توانید در اصفهان باشید و یک خط تلفن ثابت اینترنتی نواتل تهران بخرید.

اگر شما هم مایل به استفاده از تلفن ثابت اینترنتی نواتل هستید به سایت نواتل navatel.ir مراجعه نمایید. اگر سوالی دارید و یا خواهان راهنمایی و مشاوره هستید با نواتل از طریق شماره 02191691000 در تماس باشید. کارشناسان نواتل در هر لحظه اماده پاسخگویی هستند.

مطلب موجود در این صفحه صرفا یک رپورتاژ آگهی است و تمام محتوای آن توسط سفارش‌دهنده آگهی تهیه شده است. تک دیک هیچ‌گونه مسئولیتی پیرامون این مطلب و محتوای صفحاتی که به آن‌ها در این مطلب لینک داده شده است یا خدمات مرتبط با آن‌ها بر عهده نمی‌گیرد و آن‌ها را تأیید یا رد نمی‌کند.

3 thoughts on “تلفن ثابت اینترنتی نواتل با کلی امکانات بر روی گوشی هوشمند

  • پروانه

    سلام اندروید گوشیم 5 هست اپلیکیش نواتل نصب نمیشه باید اندروید چند باشه؟؟؟؟؟؟

    پاسخ دادن
    • امیرحسین شهسواری

      سلام با پشتیبانی نواتل تماس بگیرید.

      پاسخ دادن
      • اسماعیل

        بنده ۷ ماهه این سرویسو خریدم

        اول که در ظاهر همه امکاناتی که میگن داره اما وقتی پولو میگیرن بعدش همه چی رومیشه

        میبینین امکانات هست ولی کار نمیکنه !
        نرم افزاری که پوزشو میدن زنگ نمیخوره
        زنگ میخوره صدا رد و بدل نمیشه
        پشتیبانی امروز درستش میکنه فردا باز همونجور میشه
        پسفردا صدا قطع و وصل میشه
        روز بعد میگه اعتبار ندارید
        روز بعد میگه ایپی مشکل داره

        روز یعد بدلیل کار نکردن نرم افزار مجبوری دایورت کنیو دوبار هزینه مکالمه بدی باز اینم صدا درست رد و بدل نمیکنه

        زنگ میزنی میگی صاحب این شرکت کیه این سیستم چندین میلیون به من ضرر زده همه مشتری هام ناراضین و از دست میرن یه کارمند وصل میکنه میگه نمیشه به مدیریت وصل کنیم فقط مشکل رو حل میکنیم

        مشکل امروز حل میشه ۳ ساعت بعد باز همون مشکل هست

        میگی پولمو پس بدید نخواستم باز میگن مشکل تون چیه تا حلش کنیم

        خلاصه نه پولو پس میدن
        نه اجازه تماس با صاحب شو داری
        نه درست کار میکنه

        میلیون ها تمن هم ضرر میکنی بخاطر از دست دادن کاربرانت

        دهداری از مجموعه بیمه گستر
        ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ داستان واقعی من با نواتل

        پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *